Badania rankingowe

Instytut Jakości JCI prowadzi niezależne badania rankingowe produktów znajdujących się w sprzedaży. Badania prowadzone są ze środków własnych Instytutu, dzięki czemu są całkowicie niezależne i mają charakter wyłącznie prokonsumencki.

Badania rankingowe mają na celu wyłonienie spośród produktów dostępnych na rynku, tych, które cechuje wysoka jakość. Produkty z czołówki rankingu zostają umieszczone na stronie Instytutu a także w raportach publikowanych w czasopismach branżowych. 

Ścieżka badania rankingowego:

  • wybór produktów z grupy, zaprojektowanie modelu badań
  • zakup produktów (po 3 egzemplarze produktu z 3 różnych partii)
  • zlecenie badań w laboratoriach z akredytacją PCA (Polskie Centrum Akredytacji)
  • analiza wyników badań połączona z konsultacjami eksperckimi
  • sporządzenie raportu
  • publikacja rankingu

Co  w tranie piszczy - pierwszy ranking Instytutu Jakości JCI.

Kryteria oceny wraz z punktacją znajdują się w załączniku.

Zachowaj jako plik PDF lub otwórz wersję do druku